Sunday, December 17, 2006

Gabi Gazit עוכר ישראל

הערה חשובה : פוסט זה הוא דעתי האישית ואין זו דעתה של מפלגת ישראל ביתנו או
מי מחבריה !

אני מצרף כאן 2 כתבות על "פועלו" של השדרן גבי גזית שמביע את דעותיו הקיצוניות בפומבי ואיש אינו עוצר בעדו. להזכירכם - האיש מגיש תכנית מרכזית ברדיו ממלכתי שממומן ממיטב כספינו !

פורסם באתר אומדיה , אביא בתגובות גם טוקבקים :
http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=2329&MenuID=681


עוד זה מדבר
הוא הצהיר שהרייטינג חשוב בעיניו מאתיקה ודיוק עיתונאיים. כשעקרו את תושבי גוש קטיף, הגיב "הם רק עוברים דירה, מה יש?". מדוע ממשיכה רשות השידור להעסיק את גבי גזית הפרובוקטיבי והמגמתי?
חגית ריטרמן
כתבה זו פורסמה לראשונה בעיתון "בשבע" ומובאת כאן באדיבותם

הידיעה על החלטתו של מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, להאריך את חוזה ההעסקה של שדרן הרדיו גבי גזית עוררה התקוממות. ארגונים ציבוריים פרסמו קול מחאה, ומאזינים החלו לשגר אל רשות השידור מכתבים, בניסיון להשפיע על ההחלטה. "אנו מבקשים להבהיר כי החוזה עצמו טרם חודש ונחתם, ונושא השכר טרם סוכם", הודיעה 'האגודה לזכות הציבור לדעת' שמובילה את המחאה על התנהלותו של גזית, "אל תרפו, המשיכו לשלוח מכתבים אל מר שקלאר".

להחלטתו של שקלאר קדמה פגישה עם השר הממונה על רשות השידור איתן כבל (עבודה), שהבהיר כי הוא תומך בהמשך העסקת גזית. לפני ההתערבות של כבל, פורסמה בעיתון 'הארץ' התבטאות שיוחסה ל"גורמים המקורבים לגזית" שהזכירה לשקלאר את מוצאו כמתנחל. אותם גורמים "תהו אם שקלאר, תושב ההתנחלות עפרה, מבקש ממניעים פוליטיים להביא לסיום עבודתו של גזית, שנתפש כבעל דעות שמאליות". ואם לא די באלה, גם ח"כ מגלי והבה ('קדימה'), סגן יו"ר הכנסת, הזדרז להביע את דעתו. במכתב לשקלאר כתב: "גזית אינו עובר את גבול הטעם הטוב ותמיד מקפיד לשמור על כבוד האדם באשר הוא... התוכנית שלו חשובה ומעניינת, מוּאזנת על-ידי רבים". מוּאזנת, אבל האם גם מאוזנת?
על מה בעצם מתקוממים המאזינים? למה גזית, המגיש את התוכנית 'הכול דיבורים' ברשת ב', מעורר כעס רב כל כך? על שולחנו של עמוס גורן, נציב פניות הציבור ברשות השידור, הצטברו תלונות של מאזינים לפיהן גזית מביע את דעותיו הפרטיות בשידור ציבורי ומדבר בגסות רוח. את רובן, אגב, מצא גורן מוצדקות. באחד ממכתבי התשובה אף הודה: "נוכח הבעייתיות של שידורי גבי גזית, כפי שהיא מתבטאת בגל תלונות מן הציבור, פניתי למנכ"ל רשות השידור ולמנהל קול ישראל לבדוק בדיקה מערכתית את שידורי גזית בכללם".
"הימין מתלונן נגדי"
בראיון שהעניק לאחרונה ל'ידיעות אחרונות' טען גזית: "כל מי שמתלוננים נגדי הם ימנים. כולם ימנים". לא בטוח אם הטענה הזאת מדויקת, אבל היא ודאי לא מפתיעה.
בין התלונות שנחתו על שולחנו של נציב פניות הציבור גורן יש למשל תלונה על כך שגזית ראיין באריכות את מזכ"ל תנועת השמאל הקיצוני 'שלום עכשיו' בנושא עקירת מאחזים מבלי שנתן פתחון פה לצד השני. אחריו רואיינה עו"ד טליה ששון, וגזית הצטרף אליה, כך כתב המתלונן, בתהייה מדוע שר הביטחון אינו עוקר מאחזים כפי שהמליצה בדו"ח לממשלה.
בתלונה אחרת קבלה מאזינה על כך שבדיון על מאבקם של חולי סרטן המעי הגס לכלול בסל התרופות תרופה שהם זקוקים לה, קשר גזית את מצוקתם להשקעת כספים ביש"ע. הוא טען שמגיעים אל התוכנית מכתבי מאזינים שבהם יש זעם על הבנייה ביש"ע, והוסיף: "בונים בתים, סוללים כבישים, בשטחים שעוד מעט נחזיר".
יכול להיות שבמקום לטעון 'רק הימין מתלונן', היה נכון יותר לשאול מי מספק לאותו ימין חומרים לתלונות. בכל אופן, אפילו אם נכון שאנשי ימין מתלוננים יותר, תלונות על גזית נשמעות גם בנושאים אחרים, לא פוליטיים, וגם מכאלה שלא חשודים כימנים.
העיתונאי בן כספית, למשל, מתח עליו ביקורת לאחר שראיין את ח"כ לשעבר איוב קרא ('ליכוד'). קרא דיבר על הצעת חוק להגבלת גיל ראש הממשלה לשבעים. איך היית מגיב, שאל גזית את קרא, אילו עלתה הצעה להגביל ח"כ דרוזי. קרא אמר שזו שאלה גזענית. וכך תיאר כספית את תגובתו: "גזית, בתוך חלקיק שנייה, איבד את האיזון שלו והתחיל לצרוח. זה היה מיצג אימים מחריד. צעקות, צרחות עד לב השמים, כולל דפיקות על השולחן, ברדיו הממלכתי, בפריים-טיים. 'אתה לא תגיד את זה, אני אסלק אותך משידור, תתבייש לך', צעק גזית במלוא גרונו, וחזר וצרח דקות ארוכות. אחר-כך התנצל".
חודשיים קודם לכן גם התנצל, לאחר שאמר על יו"ר הכנסת לשעבר "אם תגיד למישהו דן תיכון, הוא לא יידע מי זה". בימי הבחירות לכנסת אמר שרשימת האיחוד-הלאומי-מפד"ל היא "רשימה גזענית". אמר, ואחר-כך התנצל.
לאחרונה זכה גזית באות הצטיינות בתחום התקשורת מטעם עמותת אומ"ץ – אזרחים למען מִנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי. בין הנימוקים שנמסרו בטקס נאמר כי גזית הוא "עיתונאי למופת, חף מרדיפת כבוד", "דובר אמיץ של חסרי הישע" וכי הוא נאבק למיצוי הדין עם עבריינים הפוגעים בחלשים ובמוגבלים.
עם הסעיף האחרון אפשר להסכים אם נזכרים בטיפולו בנושא קוּלת העונשים בפסקי-דין שניתנו על עבירות מין. אבל ליחסו כלפי נשים יש פן נוסף. עיתונאי מ'ידיעות אחרונות' אמר לפני כמה חודשים כי גזית מספק להם, למערכת, חומרים לביקורת רדיו בנושא זה באופן שוטף: "היום, למשל, הוא אמר למרואיינת 'את נשואה? תגידי לבעלך שאני מחבב אותך'. לטעמי זו הטרדה לכאורה, זה מביך".
מואזן, אך לא מאוזן
לפני כשנה וחצי, שלחה אגודת 'לדעת' מכתב למנהליו של גזית בקול ישראל, והודיעה כי בעקבות ריבוי תלונות המגיעות אליה ממאזינים, תנהל מעקב אחר גזית: "בקרב המאזינים נתפש המגיש כניטרלי, ומשום כך נתפשות השקפותיו האישיות כמייצגות הסכמה ציבורית גורפת ואף בון טון חברתי. להתנהלות מעין זו אין מקום בשידור הציבורי".
גזית לא נבהל. כשראיין את הרב ישראל רוזן, שקרא למתנגדי העקירה להפסיק את המאבק מכיוון שהמאבק כבר הוכרע, הכתיר אותו בתואר "אמיץ" ובירך אותו.
בימי העקירה, נשמע בשידור דיווח של הכתבת כרמלה מנשה, שנכנסה לבית במורג. מנשה תיארה את האווירה הקשה, וברקע נשמע קול בכיו של תינוק. גזית, שנשמע כעוּס עקב ניצול ילדים למטרות פוליטיות כביכול, הפסיק את הדיווח שלה. את התנהגותם של תושבי המושב קטיף בעקירה השווה לזו של חיות הספארי, ואף ציין שהוא מעדיף את זו של החיות.
לאחר העקירה קיים דיון בנושא תגובת הרבנים על פגיעה כביכול של מתנחלים בחיילי צה"ל. גזית הזכיר את פגישת הרב אלי סדן עם הרמטכ"ל חלוץ, ואמר כי האחרון בזבז מזמנו היקר כדי לקיים את הפגישה.
על רקע הדברים האלה קם באלול אשתקד ארגון 'אל"א – אזרחים לתקשורת אחרת', שמייסדיו הם יוסף רוסו ואביחי בוארון. "אנחנו צריכים להיאבק בחד-צדדיות בכל כלי התקשורת הציבוריים ולהימנע מקניית עיתונים שמתנכלים לנו", אומר רוסו, "אבל הקמנו את אל"א בעיקר בגלל גזית". באל"א מוסיפים כי "מי שחושב שחותמים אצלנו רק דתיים וחרדים טועה. קיבלנו אס-אמ-אסים, טלפונים ופקסים מחילונים שחתמו, וגם ביקשו שנצרף אותם לפעילות".
עד כה נאספו אלפי חתימות של מאזינים, שהודיעו כי יחרימו את כל שידורי רשת ב' עד להדחת גזית. את הרשימה הזאת, שממשיכה להתעבות, מתכוונים באל"א לשגר אל רשת ב' בשנית, הפעם לידי שקלאר, שלפני שנה עדיין לא שימש כמנכ"ל רשות השידור.
לגבֵּי גבִּי
ארכיוני העיתונות גדושים בביקורות על תוכניות רדיו וטלוויזיה שגזית הגיש, רובן אוהדות. חלק מהעיתונאים שכתבו עליו, לאורך הקריירה, עשו זאת במידה מופגנת של הערכה. חלקו לו שבחים על כישרונו, אבל גם לא נמנעו מלכתוב על כישלונות מקצועיים, על סגנונו הבוטה ועל קולגות שהפכו יריבים בשלל סכסוכים.
נדמה כי משך השנים רכש לו שם של מי שאינו חושש להישמע וולגרי ויוצר פרובוקציות, בין השאר על-ידי שיסוי צדדים נצים. הוא מאמין כנראה שהדרך לייצר רייטינג עוברת במחוז הסנסציות ("הצופה הישראלי... רוצה לראות דם וויכוחים בין המרואיינים באולפן", אמר בעבר לאחד השבועונים).
הוא הזמין למשל אדם שירד מהארץ, וניגח אותו למרות שזה הודיע כי בדעתו לשוב. חוזר בתשובה שהוזמן לאולפן יחד עם חוזר בשאלה הופתע בשידור כשהאחרון, גזית וח"כ רן כהן (מר"צ) התווכחו איתו, שלושה מול אחד, על תכניה של קלטת להחזרה בתשובה שאין לו קשר אליה. נתיבה בן-יהודה התעצבנה אצלו עד כדי כך שקמה ועזבה את האולפן באמצע השידור.
לא מזמן התעצבן גם ח"כ שלמה בניזרי (ש"ס) על גזית וכה אמר, בשידור: "יש שני סוגים של מראיינים: שנון ואינפנטיל. אתה זכית במידה השנייה של אינפנטיליות, שנונה אבל. אתה יושב ומכסח כל היום את כל האנשים במדינת ישראל וחושב את עצמך לחכם הגדול ביותר. באיזה זכות אתה עושה דברים כאלה לאנשים?... הייתי משנה את השם שלך מגזית לאמגזית, מבשל כל היום שטויות ולוקשים... אני ועוד רבבות מעם ישראל מזמן כבר נטשנוּ את התוכנית הדבילית שלך, שבדיוק מתאימה לאופי החנטרישי שלך. ואם אתה רוצה להגיב, אז אני נותן לך את זכות התגובה עכשיו".
מכתבי מחאה אל שקלאר
לפני כארבע שנים הורדה מלוח שידורי ערוץ 2 התוכנית 'הלילה עם גבי גזית' שגזית הגיש וישראל סגל ערך. בין שאר הסיבות, צוין בעיתוני התקופה כי גורמים בדירקטוריון החליטו כך "עקב נטייתה שמאלה וזיהויה הפוליטי המובהק".
באותם ימים היה שקלאר יו"ר הרשות השנייה, וגורם עלום שם בחברת החדשות אמר ל'מעריב' ש'הלילה' סומנה על-ידי שקלאר "מאז שודרה כתבת תחקיר מדויקת ומלאת עובדות", כלשונו, "על הפער בתקציבים בין ההתנחלויות לעיירות הפיתוח". שקלאר, בתגובה על הדברים, אמר אז כי הדירקטוריון הוא גוף עצמאי וכי הוא דווקא היה מאלה שדחפו לעליית התוכנית.
ב'לדעת' מקווים עדיין להשפיע על שקלאר. ואם ממנו לא תצמח הישועה, גם הם יסתייעו אולי בהנהלה. ארגון אל"א ממשיך לאסוף חתימות, ובינתיים נשלחים אל שקלאר עשרות מכתבי מחאה דחופים בנושא המשך העסקתו של גזית.


החמצתם את משפטי המחץ של גזית? אל דאגה, חיטטנו עבורכם בארכיונים וליקטנו מבחר מהם:

אבחנה
"אני רוצה תשומת לב" (ידיעות אחרונות, אלול תשס"ו)

נגד תקשורת עוינת
"האם כלי התקשורת מעלימים בכוונה את הסבל והשואה ההומניטארית בלבנון?" (מלחמת לבנון השנייה)

מילה שלו
"נתראה מחר, אם ירצה ה' וגם אם לא" (סיום תוכנית, סיוון תשס"ו)

הימין שולט במדינה
"מה היה דחוף לחיים רמון, שעוד לא חימם את מושב כסא שר המשפטים, עוד לא הספיק לעשות כמעט כלום, והנה הוא מזדרז ומעניק חנינה לאנשי הימין שהקימו את הרדיו הפיראטי?... כלומר הם כבר יכולים לבצע עבירות חדשות... אם זה לא היה ערוץ 7, אם זה היה ערוץ של חבורת נערים מאופקים, שהיו שמאלנים... שהיו מקימים תחנת רדיו והיו נשפטים, האם גם אז היו מזדרזים... להעניק חנינה ולקצץ את העונש?" (סיוון תשס"ו)

המלצה של ג. יפית. אופס, ג. גזית
"אם לא הייתי עובד ברדיו הממלכתי, הייתי קורא לכל זוג לא להתחתן ברבנות, אלא לנסוע לקפריסין" (ל"ג בעומר תשס"ו)

אם תרצו, אין זו הגדה
"זה לא נגמר הדבר הזה, זה ממש נורא" (על ההגדה לפסח. ערב פסח תשס"ו)

אם תרצו, זו אגדה
"היה נעים מאוד לשמוע אותך" (משבח מרואיין שלדבריו יציאת מצרים לא התרחשה כפי שכתוב בתורה. תוכנית מיוחדת לכבוד החג. ערב פסח תשס"ו)

אנחנו?
"אני בהחלט מקווה שתיבחרי, אנחנו זקוקים לאישה כמוך בכנסת ישראל" (לצביה גרינפילד מ'מר"צ', לפני הבחירות)

"אמר נבל בלִבו"
'לא הבנתי כמעט שום דבר, מלבד המילים 'אין א-לוהים'' (על מזמור נ"ג בתהילים שנתניהו קרא בכותל ביום הפריימריס בליכוד, טבת תשס"ו)

מי צריך משקפיים?
"נתניהו רואה טילים, ואני לא יודע איפה" (על האפשרות שעקירת גוש קטיף תביא לירי טילים על ישראל. אב תשס"ה)

כמה פשוט
"הם רק עוברים דירה, מה יש" (עקירת יהודי גוש קטיף, אב תשס"ה)

ושדרן שלא מכבד אתיקה עיתונאית?
"מדובר ברב שאינו מכבד את החלטות הכנסת והמדינה, שהוא הרב הראשי שלה" (על הרב הראשי שלמה עמאר שביקר בגוש קטיף וקרא לתושבים להתפלל לביטול רוע הגזירה. תמוז תשס"ה)

ובמי כן מותר לירות?
'חבל שהמחבל לא ידע שהאדם עליו ירה האמין בפשרה' (על רצח יהודי שהאמין במסירת שטחים לפלשתינאים. י"ז בתמוז תשס"ה)

גבי גסית
"למה המדינה מתנהגת כמו אומנת? ...ואומנת תמיד נתקלת בבעיות, כי הילד בוכה ועושה פיפי ומאוד קשה לטפל בו" (למנכ"ל משרד השיכון, בנושא תושבי גוש קטיף. אייר תשס"ה)

מופע האימה
"תגיד, המתפנים האלה הם האנשים הכי מסכנים במדינה? הכי אומללים? ...האם אין אוכלוסיות במדינה שיותר קשה להן? שיותר רעבות? שיותר אומללות? הורים שכולים? המתפנים האלה הם תמצית המסכנות של מדינת ישראל?" (למנכ"ל משרד השיכון, בנושא תושבי גוש קטיף. אייר תשס"ה)

הגדרת תכלית
"התפקיד של המדינה הוא לעזור למסכניה ולא לאלה שאינם מסכניה" (על ההצעה ליישב את תושבי גוש קטיף בניצן. אייר תשס"ה)

דאגה כנה
"בסופו של דבר, את החשבון הזה ישלמו הנכים, האלמנות, היתומים, הקשישים, המשפחות החד-הוריות ואנשים שצריכים תרופות" (על הצורך לשקם את תושבי גוש קטיף. אייר תשס"ה)

נעים לו
"כמה נעים לשמוע מתונים כמוך" (מחמאה לתושב פאת-שדה שבגוש קטיף שסיפר כי הוא עוזב מרצון. אדר ב' תשס"ה)

גזי גבית
"הגברת טרומבוזה", "הגברת טרובנילי", "הפסיכית" (לא מצליח לזכור את שמה של לריסה טרימבובלר. אדר א' תשס"ה)

אתיקה שמתיקה
"המילה רייטינג היא אחת המילים הלגיטימיות ביותר בעיניי. היא הרבה יותר לגיטימית מהמילה אתיקה עיתונאית, מהמילה דיוק, מהמילה הומאניות" (ידיעות אחרונות, יוני 1994)

משמאלי גבריאל
"זה נכון שאני מופיע דרך קבע בכל מיני התאגדויות של שמאלנים" (עיתון חדשות, ינואר 1988)

אה, באמת?
"בנושאי דתיים-חילונים אני לא נזהר" (עיתון חדשות, ינואר 1988)

מודע לכוחו
"הרבה אנשים רציניים באו ואמרו לי, למה שלא תרוץ לכנסת? יש לך היום 400 אלף איש שמאמינים לך, שמזדהים איתך. לפי כל החישובים הסטטיסטיים, זה כוח" (מעריב, אפריל 1987)

שיטת עבודה
"החלטתי ללכת על תוכנית שתרתק אליה קהל מאזינים גדול, ואת זה אפשר לעשות רק בתוכנית מרגיזה" (על תוכניתו "יש עניין" ברדיו. יומן השבוע, יולי 1983)

אוהב להרגיז? אתה?
איך קוממת עליך את מתנחלי הגדה? "הערתי הערה על ילדה שנפצעה מנתז ירייה של תושבים בקרית-ארבע. אני יודע מה אני עושה. אני במודע אומר דברים בשביל להרגיז" (העולם הזה, מאי 1983)

תסכול
"ברדיו, עד שאתה לא אומר איזה דבר נאצה לאומי, איש אינו מתרגש" (מעריב, אוקטובר 1982)


חגית ריטרמן (3/12/2006)

===================================================================

כתבה הבאה פורסמה במעריב NRG


הדוברים נגד גזית
דוברי הרשויות משחררים קיטור במייל: העבירו תכתובת הכוללת התבטאויות קשות נגד גבי גזית ואף הצעה להחרימו. גזית: "אני מרחם על כל האנשים ששמותיהם הוזכרו. מציע להם לעבור קורס דוברים חדש". דובר עיריית ת"א-יפו, הלל פרטוק: "ההשתלחות בגזית מיותרת והדוברים המוזכרים בידיעה יכולים לבוא בטענות רק אל עצמם"


עדכון אחרון : 5/12/2006 18:39
דוברי הרשויות המקומיות מעבירים ביניהם מכתבי שרשרת במייל נגד גבי גזית - מזהירים איש את רעהו מפניו ומציעים להחרימו. באחד המיילים אף נכתב בכותרת: "חברים, הישמרו מגבי החייכן".ביום שישי בשעות אחר הצהרים הועברה שרשרת ההתכתבויות הכוללת התבטאויות חריפות נגד גזית. התכתובת הועברה במייל בין דובריהן של רשויות מקומיות ביניהם דובר עיריית רמת גן, דובר מרכז השלטון המקומי ודובר בנק לאומי. עוד במכותבים לשרשרת המיילים היו דובר עיריית תל אביב - יפו, דובר עיריית רמת גן, דובר עיריית נתניה ורבים נוספים.את יריית הפתיחה במייל סיפק דובר בנק לאומי (ודובר מרכז השלטון המקומי לשעבר), אבירם כהן, המתייחס לחשיפה של גזית כי בנק לאומי מקליט את המתקשרים אליו ללא ידיעתם. לאחר שסיפר על נוהל ההקלטות ראיין השדר את עורכת הדין, שירה דונביץ, אשר גינתה את בנק לאומי על דרך פעולתו. לדברי
כהן, השדר עיוות את העובדות ואף עשה בו "לינץ' בשידור" כהגדרתו.לאחר שפירט את מעשיו של גזית כותב כהן: "סיפרתי לכם זאת כדי להזהיר אתכם. מאחורי החייכן מהכספת מסתתר אדם מניפולטיבי...לעתיד, אני ממליץ לכם לעשות מה שאני מתכוון לעשות כשאשמע שיחת טלפון מתכניתו- לטרוק את הטלפון"... אחרי הכל גם אתם עלולים להיתקל באיש הזה, גבי גזית, שהוא מה'אובייקטיבים' וה'הגונים' ביותר במקצוע".לפנייתו של כהן משיב דובר עיריית רמת גן, ממי פאר: "גם לי קרה מקרה לפני כחצי שנה עם גזית שהעז להשתלח בעיריית רמת גן בשידור חי ואף לגחך על תגובה שקיבל ממני. מאחר ואני לא מוותר על קטנה כגדולה לעולם, ביקשתי את התמליל וכבר למחרת, ככה בתמימות, דרשתי לעלות לשידור ולהגיב...במהלך השיחה הוא התנצל בפני בשידור חי על מה שעשה וזה מזלו אחרת, להבדיל ממך, היה מקבל תוך יומיים תביעת דיבה".
פרטוק מגן על גזית
עו"ד מוטי דנוס, דובר מרכז השלטון המקומי, כותב אל אבירם כהן: "מזה זמן שאני סולד מהצדקנות המזויפת של התכנית. אבל דעתי עם ממי, אסור להבליג. לפני יומיים הוא הקריא שמות של 70 רשויות שלא שילמו כביכול שכר לעובדים...אבל מה לעשות שהיא לא הייתה מעודכנת...בסוף ההקראה הוא אמר שזו רשימה של פושעים...באותו שידור ממש הוא כבר התנצל בפני שלוש רשויות שבטעות נכללו ברשימה...אבל אני לוקח את זה צעד קדימה"."תעלה הצעה בהנהלת איגוד הדוברים להחרים את תכניתו של גבי גזית", מציע דנוס לממי פאר, "... אתה יכול לפרט על כל העוולות שלו בהצעה, על עמוד שלם, בניסוח שיגרום לו 'להצטער על היום', ונוציא אותה לתקשורת. עצם הדיון בהצעה יהיה אייטם".דנוס מסכם: "איגוד של 256 דוברי רשויות שמתכנסים לדון בהכפשות של האיש הזה זה לא פשוט, ברור שזה יעשה לו טוב, אבל בסופו של דבר, אנחנו בעיקר רוצים להעלות לדיון את דרך התנהגות האנטי עיתונאית שלו ולא ממש להחרימו". גבי גזית אמר ל- nrg מעריב כי כל המופיע בתכתובת הדוברים הוא פרי הזיותיהם והוסיף: "אני מרחם על כל האנשים ששמותיהם הוזכרו על ידך ובהזדמנות זו אני מציע להם לעבור קורס דוברים חדש כדי שיתחילו להיות דוברים מקצועיים ולא שופרות חלולים התוקעים את תגובותיהם של אדוניהם כדי לרצותיהם". "אם הדוברים האלה סבורים שאני עיתונאי לא מקצועי", מוסיף גזית, "מדוע הזמינו אותי אחר כבוד להיות המרצה האורח בכנס דוברים שקיימו? לוח הזמנים העמוס מנע ממני להופיע".עו"ד מוטי דנוס, דובר מרכז השלטון המקומי, סרב להתייחס לדברים.ממי פאר, דובר עיריית רמת גן, סרב אף הוא להתייחס לתוכן התכתובת אך ציין:" הדברים נכתבו במסגרת התייעצות בין דוברים ולא על מנת שיסקרו בערוץ תקשורת כלשהו, בהתאם לכך הם גם נוסחו". את תגובתו של אבירם כהן, דובר בנק לאומי, לא ניתן היה להשיג.דובר עיריית תל-אביב-יפו, הלל פרטוק, יוצא להגנתו של גזית ונגד דבריהם של עמיתיו: "ההשתלחות בגזית מיותרת והדוברים המוזכרים בידיעה יכולים לבוא בטענות רק אל עצמם ואל דרך טיפולם במקרים המתוארים. ראוי היה שיבדקו את פעולותיהם לפני שהם מפנים אצבע מאשימה"."על סמך היכרותי המקצועית עם גזית, מוסיף פרטוק, "אני יכול להעיד כי תכניתו פתוחה לעסוק באייטמים רק בשל חשיבותם הציבורית גם אם אינם פיקנטים, ונזכיר לדוברי הרשויות המקומיות שרוב העניינים בהם הם עוסקים הם בעלי חשיבות ציבורית ולא בדיוק עומדים בראש סדר העדיפות הלאומי. בכל האייטמים שגזית עסק בהם ונגעו לעיריית תל-אביב-יפו, גם במקרים בהם 'חטפנו' ממנו, תמיד נהג במקצועיות ובאובייקטיביות ואפשר לעירייה להגיב ולתקן. כדובר רשות מקומית אני מברך על קיומה של במה זו". "ועצה אחת לסיום: לא בושה להתנצל ולהגיד 'טעינו'" מסכם פרטוק, "מעבר לקלישאה שרק מי שעושה טועה, כל אחד מבין שבעבודה מסוג זה יש טעויות מידי יום תפקידה של התקשורת היא לחשוף את הטעויות ותפקידנו לתקן ובמידת הצורך אף להתנצל". פרסום ראשון : 5/12/2006 13:50

===================================================================

אני אדאג להעתיק את כל הטוקבקים בתגובות לפוסט זה , כדי לא להעמיס.

2 comments:

Emil , Jerusalem said...

עד כה: 118 תגובות, ב- 80 דיונים.

לקריאת כל התגובות ברצף
סגור את כל התגובות הוסף תגובה

80. ההגדרה מניפולטור-הגדרה עדינה כשמדובר בשרץ הזה-אל תוותרו... ... ל"ת
לדוברים, 07/12/06 19:48
הגב לתגובה זו


79. Gazit does not practice what he preach. I just heard him talking
michal, usa, 07/12/06 02:02
about fathers who do not pay child support. I recall when his than unwanted son was born he said the same things that he refuse to pay the woman who he got pregnant and he threatned her by leaving the country. Common!!!
הגב לתגובה זו


78. רזי ברקאי נפלא
יותם, 07/12/06 00:43
למה להאזין לצדקן גס הרוח גבי גזית? נכון שבעבר הרחוק הוא היה עיתונאי עובד מקשיב וקשוב. אבל זו לא סיבה להמשיך לתת לתרנגול המתוסכל הזה את הריטניג שלנו. רשון השידור פושטת הרגל רוצה להמשיך לשלם לו הון על תוכנית הבירבורים שלו? סבבה. זה רק יקדים את מותם הצפוי והמיוחל.
הגב לתגובה זו


77. גזית עושה עבודה מעולה אבל אלה שלא סובלים אותו לא חייבים להאזין
עודד, מרכז, 06/12/06 10:31
יש תחנות נוספות למה לסבול הסקלה מלאה תחנות לדעתי גזית מעולה וכיף להאזין,
הגב לתגובה זו


מובן ששמאלנים לקקנים יתאהבו באחד משלהם~!
אבי, אריאל, 06/12/06 15:07
אבל למה ברשות ציבורית?
איפה היושר המינימלי של כתב ברשות
שאמורה להיות ציבורית?

ואני כבר לא מדבר על הנושא הספציפי הזה של הדוברים, אלא עוד מזמן ההתנתקות החוצפן הזה העביר רשמית את התוכנית הזו כאילו אין שמאל/ימין, אין דיעות אחרות, רק התלהם והכפיש את ציבור הימין בכללותו

גועל נפש של בנאדם
גועל נפש של מדינה

אין יושר ציבורי בשום מקום!
הגב לתגובה זו


76. יש להחרים אותו
יש להחרים אותו, תל אביב, 06/12/06 02:11
הוא חושב שהוא חכם יותר מאיתנו בסה''כ שמלאני קיצוני שחושב את עצמו יותר מדי
הגב לתגובה זו


75. יש אלטרנטיבה מהנה ומעניינת יותר: גל''צ. רזי ברקאי והמילה האחרונה! ל"ת
מאזינה, 06/12/06 01:22
הגב לתגובה זו


74. האיש הכי ישר במדינה
מעריצה, מרכז, 06/12/06 01:03
גבי גזית המשך כך, אל תיתן לכל מיני דוברים בגרוש המקבלים הון תועפות עבור לקקנות לראשי הערים לרפות את ידך, התפקיד של כל אילו שיצאו נגדך הוא להתרפס התפקיד שלך הוא להוכיח את האמת. כל הכבוד המשך כך ואני מדברת גם בשם אנשים נוספים כולל אמא שלי בת- ה- 80 שהיא מעריצתה נלהבת שלך ולא מפספסת אף תכנית. אתה חושף את ערוותם ברבים והם לא אוהבים את זה צפצף עליהם. העם איתך
הגב לתגובה זו


גייסתם את כל המשפחה שיגיבו פה??? פחח עלובי נפש
יוני, ישראל, 06/12/06 15:07
כל התומכים למינהם התעוררו

זה שקוף דבילים
הגב לתגובה זו


73. גם אלף מראות שבורות לא יעלימו את דמותכם ל"ת
בתיה ענה, 05/12/06 23:32
הגב לתגובה זו


72. מחרים את רשת ב' כבר שנה וחצי בגלל גזית ל"ת
אסף, פתח תקוה, 05/12/06 21:27
הגב לתגובה זו


71. לא תמצאו הגינות אצלו נקודה ל"ת
סתם אחד, 05/12/06 21:01
הגב לתגובה זו


70. רוע, רוע ורק רוע, זה רק מה שהאיש הזה מייצר
מגלומניה?, 05/12/06 19:41
משתמש בכל צורה ב''דמותו התקשוורתית'' ובעברית ''עאלק'' דמות תקשורתית, מדבר גבוהה גבוהה על שחיתויות ועוולות, אבל האמת? שום דבר לא מעניין. הכל לשם הפרסום האישי ושום דבר אחר לא.
מעניין גם ארגוני הימין רצו להטיל עליו חרם האזנה, וגם עכשיו, מבקשים זאת דוברי רשויות . האם משהו אולי מחלחל לתודעה.
הגב לתגובה זו


69. הדלפה של המשרשר התל אביבי
דן, 05/12/06 19:40
מקור הידיעה שקוף
הגב לתגובה זו


68. הצעה צודקת- מגסי רוח ונבזים יש להתרחק!
דוב רן, 05/12/06 19:32
גזית הוא בדיוק מה שתואר במכתב. שומר נפשו ירחק ממנו ומפגיעתו הרעה וקודם כל על ידי העברת תחנה.
לרחם? אני דווקא מרחם על גזית שהוא כזה בן אדם.
הגב לתגובה זו


67. גבי אל תדבר בי סרה .שכחת?אני איש שררה!!!! ל"ת
מנשה אברהם, בית דגן, 05/12/06 19:18
הגב לתגובה זו


66. תהרגו את השליח ותשחיתו כל בשר כסילים! ל"ת
מנשה אברהם, בית דגן, 05/12/06 19:11
הגב לתגובה זו


65. גבי גזית מעולה. הכל דיבורים מטפלת בנושאים רבים לטובת האזרחים
עודד, מרכז, 05/12/06 19:03
אנשים לא מפרגנים וצרי עיין התוכנית מטפלת בנושאים צרכניים לטובת כלל האזרחים ועל כך יש לברך.גזית המשך בדרכך,
הגב לתגובה זו


מה שמעניין את גזית הוא גזית
מיכל, מושב בשרון, 05/12/06 23:22
האיש מלא ונפוח בעצמו ומעניין רק את עצמו. מכירה אותו שנים מעבודה משותפת. הוא לא עושה עבודה טובה, אלא מקשקש ומלא אגו מזויף ושטוח. מרוויח 50,000 שקל בחודש כדי שנשמע את הגיגיו הלא ממש מעניינים.
הגב לתגובה זו


64. אצל גזית שמעתי ראיון סופר מעניין ממישהו שעשה מחקר רציני על האנומליה
של רווחי הבנקים, -מסתבר, 05/12/06 18:56
שרווחיהם באים להם ממשקי הבית במקום מהמיגזר העסקי-- כלומר את רוב רווחיהם !!!
(סליחה שאינני זוכר את שם המרואיין)

תוסיפו לזה את מה שאמר הנגיד-שבעולם, הבנקים מרוויחים מריבית על עיסקאות ולא מעמלות---והרי לכם תמונה שהתנהלות הבנקים השערורייתית ניסתה להסוות !!

טענו שלא עידכנו עמלות--שכחו לציין שהמציאו עמלות אבסרודיות נוספות !
בלתי נסבל
הגב לתגובה זו


גזית מפרסם בנק
דן, בנימינה, 05/12/06 23:23
גזית מפרסם את בנק איגוד. איך הוא יכול לעשות דיון עיתונאי אוביקטיבי על הבנקים ?
הגב לתגובה זו


63. חופש ביטוי ? אין חופש ביטוי במדינת עולם שלישי.
שיעור באזרחות, 05/12/06 18:45
איפה אתם חושבים שאתם חיים ? באירופה ? לא !
ישראל עם הדמוקרטיה הגוססת שלה , שוללת זכויות פרט , חופש ביטוי
, חופש דת , גזענית בצורה משוועת (כן זה אשמת כולנו)
ומפלה בין אזרחיה לכל הפחות
, ומסיטה לכל היותר.
אז בואו תשמעו מה החכמים מאיתנו באירופה ואמריקה חושבים עלינו ? חושבים שאנחנו מדינת עולם שלישי מובהקת.
כן כן
גם הודו מדינת עולם שלישי , למרות שהכלכלה שלה משגשגת ויש בה הרבה הייטק וכו וכ
גם סין עם הכלכלה המרשימה שלה , עדיין מתנהגת ונראית כמו מדינת עולם שלישי.
כך שפלאפונים וקניונים , לצערכם כולכם , אינם אומדן האם מדינה היא נאורה או לא.
להחזיר את שיעורי האזרחות לבתי הספר מגיל 3 .
הגב לתגובה זו


62. מי בכלל מאזין לקול ישראל...? ל"ת
יוני בן מנחם, ירושלים, 05/12/06 18:30
הגב לתגובה זו


רדיו קול חי - התחנה הנורמלית והציונית היחידה בארץ ל"ת
מריו פילו, 05/12/06 19:26
הגב לתגובה זו


61. Freedom of Speech
Roy, US, 05/12/06 17:28
I have a problem with these speakers, who promote political agendas, and hurt the freedom of speech

If Gabi Gazit were afraid of them, we would know less.

And these municipalities are good in taking our taxes, but very offensive when anyone dares criticize them. This e-mail is not respectful of their public duties, and we are paying their prices (literally)
הגב לתגובה זו


60. התכונה הכי חזקה של גבי גזית - תיעוב גברים לטובת הנשים ל"ת
תאזינו ותבינו!!, 05/12/06 17:13
הגב לתגובה זו


59. טיפוסים כמו כהן גוזלים אותנו! תודה לגזית על מלחמתו בבנקים!! ל"ת
אזרח הנגזל ע''י, בנקים גנבים!, 05/12/06 17:11
הגב לתגובה זו


58. Gabi good for you,
G, 05/12/06 17:10
When you see the responses you can be sure that you are doing the right things in your radio program. Good luck ! G
הגב לתגובה זו


לפי ההגיון שלך גם בני סלע עשה ועושה את הדבר הנכון ל"ת
א.ב, 05/12/06 18:01
הגב לתגובה זו


57. גבי לך הביתה, הגדשת את סאת גועל הנפש ל"ת
י, מרכז, 05/12/06 16:54
הגב לתגובה זו


56. רשת ב' נופלים עם גבי גזית
אביבה, 05/12/06 16:47
גבי גזית הוא הסיבה שהפסקתי לשמוע רשת ב' . למרות שהוא מענין אבל הבוטות שלו, חוסר הדיקנות שלו, סתימת הפיות שלו והשלטת דעותיו על כל אחד ועל כל דבר יותר מדי מעצבנת. די לחפיף ולגסות הרוח. אם אפשר היה לנפות את כל הנ''ל אז אחלה לשמוע אותו. אילה חסון טובה יותר אבל הסיכון בליפול על גבי (ואיתו) גדול מכדי שארצה לנסות בכלל את רשת ב'
הגב לתגובה זו


55. גבי גזית תמשיך שימותו הקנאים ל"ת
אילנית, 05/12/06 16:47
הגב לתגובה זו


54. שדרן טיפש שחושב עצמו חכם=גבי גזית!
רוני, 05/12/06 16:47
להעיף אותו קיביני מט!
הגב לתגובה זו


53. כמה תגובות אתם נותנים לגבי גזית להגיב בשמות שונים. ל"ת
חושף האמת, 05/12/06 16:44
הגב לתגובה זו


52. הדוברים למיניהם גזית מנסה לגעת באמת באשר היא שמא תנסו גם אתם ל"ת
ירמיהו, 05/12/06 16:43
הגב לתגובה זו


51. מה, עוד לא זרקו אותו? ל"ת
סתם, 05/12/06 16:36
הגב לתגובה זו


50. גזית עושה קמפיין לבנק מזרחי!!!!
מאזין שנמאס לו, מגבי גזית, 05/12/06 16:34
ובמקביל משמיץ את כל הבנקים האחרים!
באמת!
תבדקו!
רק ברשות השידור המושחתת כזה ''עיתונאי'' היה יכול להמשיך לעבוד בכזה ניגוד עיניינים.
לא מאזין לו וכעת גם לא רואה אותו
הגב לתגובה זו


49. אתם רק מוכיחים שגזית נלחם למען הציבור ל"ת
ליאור, 05/12/06 16:27
הגב לתגובה זו


48. הלוואי שיירבו עיתונאים כגבי גזית !! ל"ת
אזרחית המדינה, 05/12/06 16:19
הגב לתגובה זו


47. לא רוצה לממן שכר עתק לגזית
משלם האגרה, אזרח מנוצל, 05/12/06 16:19
לא אוהב את גבי גזית...
לא סובל אותו.
יש לו אג'נדה ברורה וברוב המקרים היא נגדי...
אני מתחלחל למחשבה שהוא שיבח את יחימוביץ על שהיתה תקשורתנית בעלת אג'נדה (מאוד מסויימת) בעוד היא מקבלת את משכורתה מכיסי...

מכריחים אותי ומכניסים את ידם לתוך ארנקי בכל שנה כדי לממן את ה 50,000 ש''ח משכורת של גבי גזית ודומיו.
אין לי כסף!!!
אך הם גזלנים חמסנים בצורה שערוריתית ומכריחים אותי לשלם להם...
כך אגרת הרדיו ועוד יותר אגרת ערוץ 1 הערוץ המיותר והפחות נצפה בעולם...
נסה לא לשלם ועוד יעקלו את כל מה שיש בבית... אם זה לא עושק וגזל ברשות החוק גבי גזית כנראה ''אוביקטיבי''
הגב לתגובה זו


46. הלוואי שיירבו עיתומאים כגבי גזית !! ל"ת
אזרחית המדינה, 05/12/06 16:18
הגב לתגובה זו


45. גבי תעשה לי ילד... (או לפחות תבוא לארוחת ערב). אתה ענק. ל"ת
רונית, 05/12/06 16:16
הגב לתגובה זו


אדפוק בדלת בערב , אנא פתחי לי. ל"ת
בני, 05/12/06 18:18
הגב לתגובה זו


44. סימן מצויין!
ידיד העם, 05/12/06 16:10
אם כ''כ הרבה דוברים של גופים חזקים כמו בנקים עיריות וחברות סולדים מעיתונאי כלשהוא ומנסים להזיק לו או להחרים אותו, סימן שהוא עושה את עבודתו נאמנה.
וגם ההיפך הוא נכון - ככל שיותר גופים חזקים ''אוהבים'' אותך ורוצים בטובתך, סימן שאתה עיתונאי גרוע.
אשרייך גבי גזית
הגב לתגובה זו


43. יחי גזי גבית!
Joe Anaaref, IsraHell, 05/12/06 16:08
כל הכבוד!
הבוז לתולעים.
כנס בהם. אתה שומר הסף האחרון.
הגב לתגובה זו


42. בסך הכל תינוק מגודל ומופרע ל"ת
כספית ליאת, 05/12/06 15:55
הגב לתגובה זו


41. גזית אינו הבעיה - אלא הדוברים
א., 05/12/06 15:49
תפקיד הדובר לתת תדמית טובה
לאנשים או הגוף אותם הם מייצגים. תפקיד העיתונאי או השדר לחשוף את
האמת. כאשר ניתנות ע''י הדוברים
תשובות מגוכחות שמיד מתגלות
כנבובות ומולם שדרן שמיד עולה על
הלב של העניין - מוטב שהדוברים
ישפרו את איכות התשובות שלהם.

הגב לתגובה זו


40. בעצם כולכם פוחדים ממנו
דיצה, 05/12/06 15:48
הלואי שירבו גבי גזיתים כאלה. אתם אידיוטים, שכן, בעצם הוא מגן על כולנו מפני עוולות.
הגב לתגובה זו


את באמת מתקשה בהבנת הנקרא
דנה, 06/12/06 07:46
היתכן שאת מבינה מה קורה אצל האיש ובתוכניתו?
הגב לתגובה זו


39. ימותו הקנאים גזית כף לשמוע אותך תמשיך לתת להם בעיגולים ל"ת
ג.מרכז, 05/12/06 15:46
הגב לתגובה זו


38. רק מוכיח את גודל השחיתות והמאפיה ל"ת
סמי, סתימת פיות, 05/12/06 15:45
הגב לתגובה זו


37. מי שנלחם בשחיתות טוב לעם ישראל.
ינטל, 05/12/06 15:36
גבי גזית שדרן מעולה ולוחם עבור האזרח הקטן.
בוז למשמיציו!
הגב לתגובה זו


36. גבי גזית-אתה עיתונאי ואיש תקשורת אדיר-בבקשה המשך בעבודתך
נדב, מדינה מושחתת, 05/12/06 15:36
אתה שדרן שלא מתחבר עם פוליטיקאים ועסקנים וזו גדולתך. אני ממש נהנה להקשיב לתוכניתך, אתה עושה לי טוב על הלב כשאתה קורע לגזרים את הדמויות הציבוריות המושחתות שאחראיות על הבוקה ומבולקה שסוררת במדינה.
הגב לתגובה זו


35. גבי, רק שאלה קטנה:
רחמים, שוק בצלאלא, 05/12/06 15:35
אם הדוברים כאלה שופרות חלולים, למה רק לוח זמנים מנע ממך להופיע בפניהם?
הגב לתגובה זו


34. גזית, תעבור קורס שדרנים חדש
אלי, ירושלים, 05/12/06 15:34
ואל תפספס את השיעור על זכות התגובה, וזכות אי שיבוש התגובה, והזכות לא לעשות עיתונות צהובה ופופוליסטית כמו שאתה עושה למשטרה, לממשלה ובעצם למי לא. אצלך הכל שחור או לבן. או רעים מוחלטים (מי שלא בקליקה שלך) או צחים ולבנים כשלג. האמת, נמאס
הגב לתגובה זו


33. לפני כמה שנים ראיתי אותו מפרסם יחידות נופש
מוטי, תל אביב, 05/12/06 15:30
מאז, כל מה שהוא אומר, נשמע לי מזוייף
הגב לתגובה זו


תגובה ל-34
רדיופונית, רמד-גן, 06/12/06 00:00
לא ניסחפת קצת?מה עם יאיר לפיד מיכה פרידמן ירדנה ארזי יעל דן ויורם ארבל וכולי וכולי?גם הם לא אמינים?לפחות גזית יודע לעשות הפרדה- ואם צריך להיכנס במישהו הוא עושה את זה בלי קשר להשתתפות שלו בפרסומת! (וזה באחריות)דרך אגב גם האחרים שהיזכרתי-אולי עושים הפרדה אבל בזה אין לי מושג-
הגב לתגובה זו


לגבי חלקם, זה גם לא בסדר
מוטי, תל אביב, 06/12/06 15:45
לגבי העיתונאים, זה ביזיון שעיתונאי מוכר את האמינות שלו לטובת גופים מסחריים. לגבי האחרים, זה בסדר.
במיקרה של יחידות נופש, זה יותר גרוע, כי אילה חברות שמוכרים מוצר שכל מי שיש לו איזה רקע כלכלי מינימלי, יודע שזה שטות לקנות אותו. וגם שיטות המכירה שלהם מלוכלוכות ביותר (נותנים הצעת מחיר שתקה כל עוד לא יוצאים מהמקום). ככה שמי שמשתף איתם פעולה, לא ראוי.

הגב לתגובה זו


32. גבי גזית צריך לעבוד באל-מנאר, שם מקומו! ל"ת
חיים, 05/12/06 15:30
הגב לתגובה זו


31. על שכאלו נאמר:''הפוסל, במומו פוסל''.
מירי יו-יו מה, ראשון לציון, 05/12/06 15:29
נכון להיום, תוכניתו של מר גזית, הינה תוכנית האקטואליה-תרבות הטובה ביותר שתוכלו להקשיב [לא לשמוע!] לה ברדיו..
הוא שנון, חריף אידיאליסט ודעתן[מה לעשות, תכונה שאינה פופולארית], בן שיח, סקרן וחקרן, ובעיקר בן תרבות[אופס...מילה גסה].
לא תמיד אני מסכימה עם דעתו[זה יופיו של חופש המחשבה] ולעיתים הוא מעט אינפנטיל בתגובותיו למול עמיתותיו למשדר[תכונה גברית נפוצה], אבל זהו קיסמו.
בכל אופן, יש שידור חוזר באתר הבית של רשת ב' לעסוקים בבקרים. מומלץ בחום, אני כבר מכורה.
הגב לתגובה זו


30. Welcome to Italy
Iki, Milano, 05/12/06 15:28
Gabi we need you also here in Italy
Come to teach some people in
the Italian radio how to do the job as you are doing
Go on! Clean Israel from all parasites and the shmutz
Good work
Toda Raba
Grazie
Thank you
Iki

הגב לתגובה זו


29. מאזין לתכנית בכל בוקר
לא דובר, תל אביב, 05/12/06 15:24
מדהיםםםםם! אדם גדול. שדרן מעולה. ושהכלבים ינבחו. אני מאד מקווה (וכמעט משוכנע) שהוא לא נבהל מאוסף הברברנים האלה. שמעתי גם את התכנית שנגעה לבנק לאומי ופרשת ההקלטות. דובר בנק לאומי הנכבד הוא חתיכת רכיכה חלקלקה וגבי גם התייחס אליו בהתאמה. גבי, חזק ואמץ. המשך כך.
הגב לתגובה זו


גבי מסלף עובדות כדי למצוא חן בעיני המאזינים! ל"ת
לא דובר גם, תל אביב, 05/12/06 18:13
הגב לתגובה זו


מצטרפת לדברים. אדם גדול עיתונאי ענק, שדרן בחסד. ל"ת
יולי, 05/12/06 16:15
הגב לתגובה זו


28. חבל..
יוסי, ירושלים, 05/12/06 15:22
שהדוברים לא הבהירו/הגיבו מדוע הם רוצים להחרים כי בסופו של דבר גזית עוד יוצא צדיק מכל העניין והוא ממש ממש רחוק מזה!

הגב לתגובה זו


27. גבי גזית מגזים
shyba, modiin, 05/12/06 15:11
הוא מחפש רייטינג ולפעמים גולש לרמה של הרחוב.
מפגין יציאות בלתי מבוקרות וחושב שהוא גבי יודע הכל.
הביקורת שלו על האסירים ממש מקוממת אני מאחל לו שיהיי אסיר ויבין את מה שהוא עושה.
הגב לתגובה זו


26. אני איתך -גבי
אמא, 05/12/06 15:07
אני כתומה וסופר ימנית ובכל זאת אני איתך . גם כשאתה מכאיב לי אני יודעת שאתה בא מאהבה ולא משנאה .
מצפון הוא חסר פניות וצדדים הוא אחד וישיר ולעיתים בוטה . אני מרגישה שבשידורך אתה נותן תמורה לאגרה ומפרגנת לך על התקבולים שהם כאמור לא לנצח כמו חבריך מהכנסת ועוד כמה וכמה פרופסורים נהנתנים ששכחו כבר מהי הוראה ומהו מחקר ..( חומר לחקירה )..ישר כוח לנושא דגל המלחמה בשחיתותץ
הגב לתגובה זו


טוב בסדר....את כתומה בערך כמו מלפפון ל"ת
עידן, רחובות, 05/12/06 17:56
הגב לתגובה זו


חחח...ראית? גבי אפילו לא יודע לזייף תגובות.. ל"ת
רואה, 06/12/06 11:31
הגב לתגובה זו


25. מושחטים תיזהרו בדיבריכם
zolen, 05/12/06 14:58
כל הכבוד לגבי גזית, מעולם לא הייתי חסיד שלו, אבל אם כל כך הרבהע אנשים בתפקידים ציבוריים מתארגנים נגדו, כנראה שזה סימן שהוא עושה עבודה טובה. תפקידי דוברות בארצנו הם בדרך כלל כמו עלה תאנה.
הגב לתגובה זו


מושחתים היזהרו בדבריכם... ל"ת
טרחנית, ראשון לציון, 05/12/06 16:29
הגב לתגובה זו


24. לא מתלהב מהציניות של גזית אבל טוב שהוא עושה אותם כאלה קטנים
רמי, 05/12/06 14:58
כל דוברי הבנקים והרשויות האלה למיניהם.עבודתו של גזית בהקשר הזה היא חיובית.הוא נלחם פה את מלחמתו של האיש הקטן מול כל הגופים המגעילים האלה.ממש מזיז לי שהם ''נפגעו''.
הגב לתגובה זו


23. להעיף אותו ל"ת
גס רוח, מסכנה אשתו, 05/12/06 14:57
הגב לתגובה זו


22. ועוד משהו... קודם שלמו משכורות אחר כך היוועצו מה לעשות עם...
שי, ירושלים, 05/12/06 14:56
התקשורת שמפנה אליכם אצבע מאשימה ובצדק.

התקשורת הינה כלב השמירה של הדמוקרטיה.

די לשחיתות.

גבי גזית חזק ואמץ - המשך להיאבק למען אלו שקולם לא נשמע.
הגב לתגובה זו


21. תפקיד הדוברים לספק כיסוי תחת למשלמי שכרם ל"ת
שומע, 05/12/06 14:56
הגב לתגובה זו


20. כל הכבוד לך גבי גזית.
עמיחי, ת''א, 05/12/06 14:55
אם היו עוד כמה אנשים כמוך בערוצי התקשורת האחרים, הגועל נפש במדינה המסואבת הזו היה פוחת באופן משמעותי. אל תרפה!!!
הגב לתגובה זו


19. רק מושחתים מפחדים מעיתונות עד כדי כך ל"ת
שי, ירושלים, 05/12/06 14:54
הגב לתגובה זו


18. שדרן מעולה ואין שני לו, על אף חסרונותיו ל"ת
שרוני, 05/12/06 14:52
הגב לתגובה זו


אין לו שום חסרונות. עיתונאי ושדרן נדיר. המשך כך!!!!! ל"ת
פיץ', 05/12/06 16:13
הגב לתגובה זו


כן בטח, גבי תפסיק לכתוב על עצמך. פתטי ל"ת
דוברת, 05/12/06 16:10
הגב לתגובה זו


17. גבי גזית - כולנו מאחוריך
אלי, תל אביב, 05/12/06 14:50
רמת הדוברות בארץ ירדה מאוד כנראה אם האדונים הנכבדים שמכתביהם מצוטטים בכתבה מאמינים שבאיומים הם יצליחו לטייח את הפשלות של הבוסים שלהם.
מה גם שגבי גזית הוא אחד העיתונאים האמיצים, האינטיליגנטיים והמחויבים ביותר שקמו לנו.
הגב לתגובה זו


גבי תזהר מאלה שטוענים שהם מאחוריך- ראיתי אותם צועדים במצעד הגאווה ל"ת
נוקד, 05/12/06 15:55
הגב לתגובה זו


צריך להיות ''מאוד אמיץ'' כדי לחפש להפיל אנשים בשידור....
יפה, רמת אביב, 05/12/06 15:40
ממש אמיץ לב
עוד שמאלן אוכל חינם
הגב לתגובה זו


עדיף שמאלן מכתום מעופש-לפחות מחקנו את גוש קטיף ל"ת
DD, 05/12/06 16:17
הגב לתגובה זו


16. הגיע הזמן שמישהו יוריד את גזית מהעץ..
ליאת, 05/12/06 14:50
הוא אולי עיתונאי ותיק, אך הוא גס רוח וחסר מעצורים, וכשמישהו לא מוצא חן בעיניו, הוא מבהיר את זה בצורה הכי מגעילה שיכולה להיות, ואחת הדוגמאות לכך היא דעתו הלא מחמיאה על גירוש אנשי גוש קטיף (משהו בסגנון: שיפסיקו להתבכיין, הם לא מעניינים אף אחד). אם הדוברים האלה רוצים לעשות מצווה, אז שיורידו לו את החיוך מהפנים...
הגב לתגובה זו


הנה אתם ממשיכים להתבכיין ל"ת
תופעה אצלכם, למה לא לציין, 05/12/06 15:11
הגב לתגובה זו


15. הוא כלכ כך מוטה לצד אחד,וכל כך מזלזל
איציק, 05/12/06 14:49
שקשה לי לשמוע אותו,וזה עוד תחנת שידור ממלכתית,אז איפה האיזון?
הגב לתגובה זו


14. גזית
קיפודי, 05/12/06 14:48
תוכנית הראיונות-חדשות הטובה והמענינת ביותר בקול-ישראל. וטוב שעוד מישהו דורך על היבלות.
הגב לתגובה זו


13. ראשי רשויות במצב מתמיד של מתן דו''ח לציבור!כך צריך להיות ל"ת
גזית בהחלט עושה, את עבודתו, 05/12/06 14:47
הגב לתגובה זו


12. הגיע הזמן להחרים אותו!!! כל הכבוד ל"ת
אזרח, 05/12/06 14:43
הגב לתגובה זו


לא שמעת שיצא חוק נגד קונספירציות והחרמות ?? ל"ת
נמאס לגמרי מ 2, השטויות האלה, 05/12/06 14:50
הגב לתגובה זו


11. גבי גזית הוא האיש הכי מתאים היום להיות ראש ממשלה-אין עליו אוהבת אות ל"ת
חזק ואמץ, 05/12/06 14:42
הגב לתגובה זו


10. שוב
יעקב, ירושלים, 05/12/06 14:41
לא יכול לעבור יום בלי שתתעסקו בגזית? הרי זה מה שהוא רוצה, שידברו עליו יומם ולילה.
הגב לתגובה זו


9. טוב מאוד, שהדוברים יחששו מעיתונות נושכת
רון, 05/12/06 14:38
הבנקים (שודדי העמלות) והרשויות (שודדי המשכורות) כל כך אטומים, שהם חושבים שגבי גזית הוא האיש הרע בסיפור. אם זה לא היה עצוב זה היה מבדח.

הגב לתגובה זו


8. גבי גזית-שמאלן מושחת וחצוף חסר תקנה !!!!
יוני, ישראל, 05/12/06 14:37
האיש הזה
יושב על על כסא ברשות השידור הציבורי, הוא אמור להיות אובייקטיבי, ולא לנהל דיונים חד צדדיים...
אבל הוא מרגיש ב''תוכנית'' פרטית כנראה,, ומוביל מהלכים שמאלניים מובהקים, ללא טיפת רצון לאובייקטיביות, זוכרים אותו עוד מתקופת ההתנתקות

והאיש הזה מקבל מכיסי משכורת

גועל נפש של מדינה

הגב לתגובה זו


האם שלמת כבר את אגרה הרדיו והטי.וי
מיקי, י''ם, 05/12/06 18:57
גבי גזית עושה עבודתו נאמנה ותפקיד הדובר הוא לייצג את הגוף ממנו הוא מקבל שכר. אם אין לו מה להגיד שישתוק.
לדובר בל''ל כנראה אין תגובה נאותה וסבירה לנושא לכן הוא ניטפל לשדרן.
גליה מאור דמותך בציבור היא כדמות הדובר אותו את מינת ומממנת.
הגב לתגובה זו


היום בתוכנית שלו דיבר על בנק לאומי
שרוני, 05/12/06 15:28
בנק לאומי גבה ממשרתי מילואים עמלה מיוחדת בעת מלחמת לבנון. הניידות שלהם שהגיעו לצפון ושירתו את החיילים, גבו מהם עמלה מיוחדת על השרות. בל''ל זכה גם לפרסומת וגם בעמלה. דובר הבנק סרב להגיב.
הגב לתגובה זו


אני לא מקבל ''חשיפות'' מאדם לא ישר! ל"ת
יוני, 05/12/06 18:59
הגב לתגובה זו


הוא לא עיתונאי,הוא דובר מר''ץ ,על חשבוננו
זה הענין, 05/12/06 14:49
פשוט מאוד
הגב לתגובה זו


7. חזק ואמץ גבי- גזית המשך בדרכך
אלמונית, ירושלים, 05/12/06 14:34
אל תשים לב לכל המושחתים שמנסים להשתיק אותך, את מבקר המדינה, את החשב הכללי ואת האנשים המעטים במערכת הציבורית שמנסים להציל אותה מהמושחתים כולל הדוברים למיניהם שתפקידם לכסות על שחיתות שולחיהם .
תכניתך מצוינת אתה הסיבה היחידה להמשיך ולהאזין לרשת ב.
הגב לתגובה זו


את אלמונית ? זה מה שנדמה לך....
חירם, 05/12/06 18:20
אוהו איך שמכירים אותך....
ד''ש לאבא.
הגב לתגובה זו


מושחתי השמאל נזעקים להגן על מושחת משלהם
אבי, ישראל?, 05/12/06 15:39
תתביישו מושחתים
מדובר ברשות ציבורית
ולא במשרד הסברה של ''שלום עכשיו''

מ ו ש ח ת י ם נ מ א ס ת ם
הגב לתגובה זו


תמשיך לבכות ולשלם
שי, צפון ת''א, 05/12/06 16:34
תענוג כפול. גם לשמוע אותך מתבייכן וגם לדעת שאתה משלם על התוכנית הזאת מהכיס שלך. נחמד מצידך.

הגב לתגובה זו


6. אישית אנ'לא אוהב את גבי גזית
מביע דעה., נתניה, 05/12/06 14:28
זו רק דעה..
http://kesef9.smser.co.il/
הגב לתגובה זו


5. מתי בישראל תהיה דמוקרטיה בתקשורת?
הכי חשוב, 05/12/06 14:26
הרי דמוקרטיה פרושה הוא היכולות להשמיע דעות בחופשיות מימין ומשמאל,בישראל אין אפשרות שכזו הרי לימין אין כמעט שום יצוג ב 3 ערוצי הטלוויזיה והעיתונים,לדוגמה תוכנית כמו לונדון וקירשנבאום היחס שם הוא 10 אנשי שמאל מרואינים ןלאיזון איש ימין 1 ,בקיצור בלי דמוקרטיה בתקשורת,לעולם לא תהיה דמוקרטיה בישראל,ימנים רדו מהארץ
הגב לתגובה זו


באמת רדו
שי, צפון ת''א, 05/12/06 16:35
צודק אין פה דמוקרטיה. רד מהארץ וקח איתך את שאר הפשיסטים.
הגב לתגובה זו


דין נצרים כדין ת''א
א.ב, 05/12/06 17:55
אני מקווה שחפרתם מקלטים
הגב לתגובה זו


4. כולכם לא דוברים אלא סוג מיוחס של פטפטנים. אילו הייתם ברמה של גזית
דוברי אמת, 05/12/06 14:19
הייתם מתפרנסים בכבוד,אבל אתםבסך הכל מספסרים בכבוד את קול אדוניכם.הניחו לגזית הוא טוב מדי בשביל הרמה שלכם ראשי הדוברים
הגב לתגובה זו


אמת ויציב. ל"ת
ככ' נכון., 05/12/06 15:13
הגב לתגובה זו


הם מתפקדים כיחצנים שדואגים לתדמית ל"ת
במקום לנושא, עצמו, 05/12/06 15:08
הגב לתגובה זו


3. הדוברים צודקים - גבי גזית גס רוח ולא מקצועי ל"ת
א, ירושלים, 05/12/06 14:17
הגב לתגובה זו


2. שהדוברים יענו בענייניות למה שגזית מעלה ל"ת
ולא יתעסקו, בהחרמות, 05/12/06 14:14
הגב לתגובה זו


הם היו עושים זאת ברצון אבל גזית
דובר, ישראל, 05/12/06 14:44
כלל לא פונה אליהם לתגובות. זו בדיוק הבעיה
הגב לתגובה זו


הוא לא צריך לפנות אליהם. אחרת כל התוכנית תעבור בהתנצחות איתם. הוא
מעלה דברים-, שישלחו פקס, 05/12/06 15:06
אבל פקס שלא מורח ,וכן מתמצא, ולא סתם יחצני.
אדרבא-נראה אותם
הם בביקורת בלתי פוסקת כמשרתי ציבור וממונים על רווחתו באמצעות כספי ציבור !

ושוב-אדרבא-- שביום השידור ישלחו אפילו פקס שמבטיח (ומקיים!) תשובה רצינית בהמשך, אם אין בידם באותו רגע.

ואם גזית מעלה משהו לא לעניין-שיגיבו בזו הלשון---והציבור ישפוט !

לדסקס החרמות כמו זקנות שנעלבו-מגוחך ולא רציני וחצוף.

חובת ההוכחה וההסבר וההשתדלות עליהם !! גזית עיתונאי רציני והתשובות על טענותיו צריכות להיות רציניות ולא ריקניות מתוך דאגה לתדמית ותו לא.
הגב לתגובה זו


1. תעזבו את גבי גזית אולי..הוא אחלה בחור...!!!!
מתגעגעים אליו.., 05/12/06 14:14
למה הוא לא מנחה בפריים טיים...??? מתגעגעים אליו...
הגב לתגובה זו


הוא ציני בוטה ומגעיל גם כלפי אנשים מיסכנים! ל"ת
חיים, לא נעלים, 05/12/06 14:51
הגב לתגובה זו


לא נמאס לך לכתוב תגובות גבי? ל"ת
מכיר אותו, לא מהיום, 05/12/06 14:39

Emil , Jerusalem said...

והנה טוקבקים של אומדיה :

תגובות
1. חשוב שהציבור יכיר את הגיגי האיש השחצן הזה

בשיחות עם מכריי כולם מדברים עד כמה האיש הזה מנופח ובלתי נסבל. נוצר הרושם שאף אחד לא יכול באמת לסבול אותו, אז איך הוא שורד. ה הרייטינג שלו, אני מת לדעת.
סגור



ציטוטניק 3/12/2006


2. גבי גזית נוהג לומר להגנתו

שכל המתנגדים לו אלה הם ימנים וימנים קיצוניים.
סגור



אוריאל 3/12/2006


3. לא מסתיר

גבי גזית איננו עיתונאי אובייקטיבי והוא מצהיר בגלוי כי הוא משתמש ברדיו לקידום עמדותיו. אבל אולי זה עדיף מעתונאים שמסתירים את החד-צדדיות שלהם תחת מסווה של מקצועיות לכאורה. ללא קשר, גזית הוא פשוט גס רוח ולא כל כך אינטיליגנט.
סגור



שטותניק 3/12/2006


4. הכול מתחיל מכך שגזית

הוא חוזר בשאלה, שהתרגל למרוד במוסכמות החברה החרדית, וכעת של החברה הישראלית.

לגנותו יאמר.
סגור



אדם 3/12/2006


5. הטענה ש"רק ימניים מתנגדים" די מחזקת את העובדה שהוא חד צדדי ולא אובייקטיבי (לת)


סגור



ירון 3/12/2006


6. גבי גזית דווקא הושמץ על ידי זיסוביץ´ אתמול

על לא עוול בכפו (בדרך כלל גזית עושה עוול, לדעתי).
http://www.nrg.co.il/online/4/ART1/513/087.html
סגור



צדק צדק תרדוף 3/12/2006


7. גבי גזית שחצן מתנשא בקיצור מגעיל (לת)


סגור



דני 3/12/2006


8. נו, הוא פשוט דוגמא לתמצית הגועל התקשורתי במדינה.

אני חייבת לציין שכשקראתי את כל ה"יציאות השנונות" שלו ברצף, חשבתי רק: "סתם נוד נפוח חסר רגשות".

הוא נשמע כמו פרודיה על אנשים "נורא הומאנים", שמרוב ההומאניות שלהם מוכנים להרוג את כל "פראי האדם" הלא הומאניים.
סגור



יעל 3/12/2006


9. כל הכבוד לגזית

זה שהוא פרובוקטיבי עדין לא אומר שאינו צודק.כל המשמיצים אותו
אינם סותרים את דבריו במאומה- רק מרגיזה אותם העובדה הפשוטה שסוף סוף יש קול לא מתרפס לשמאל-קול צודק וחזק.תמשיך כך גבי.
סגור



אריה 4/12/2006


10. האיש שחצן דל תוכן

האיש פשוט מפטפט בלי לבדוק עובדות ובלי לבדוק את הנושאים. האשמה היא של רשות השידור וחבל שהמקרופון ניתן לאדם חסר אחריות
סגור



נחמה רונן 4/12/2006


11. "על ראש הגנב בוער הכובע"

למה גזית מתפלא על זה שיש ערוץ 7 וחננו את מפעיליו? אולי בגלל שבערוצים הממלכתיים יש מקום רק לאנשים כגבי גזית? אז מה הבעיה? נגדיר את ערוץ 7 כפרזיטי ונסגור את המיקרופון לימניים!!! מעשה דמוקרטי מבית מדרשו של השמאל הרדיקלי בישראל, שגזית ממיצגיו.
סגור



א 5/12/2006


12. מסתבר שגבי גזית יוצר לעצמו הרבה אויבים

הנה דוגמא מכתבה ב- NRG
http://www.nrg.co.il/online/4/ART1/514/187.html
סגור



שמשון 5/12/2006


13. חגית ריטרמן את לא מגמתית?

הכתבה שלך לא פרובוקטיבית? ולא מגמתית? אז מה את רוצה מגבי גזית? קודם תבדקי את הגיבנת שלך לפני שאת מבקרת את הגיבנת של גבי גזית
סגור



אלכס 6/12/2006


14. גבי גזית הוא מסית לאומי ברדיו ממלכתי . (לת)


סגור



מיכאל 6/12/2006


15. כתבה ימנית עד מאוד...

מבלי להיכנס לנושאים פוליטיים (שהוזכרו כה רבות בכתבה), אני מעריכה את גבי גזית. אני מאזינה קבועה שלו והוא עושה רבות למען הנכים והחלשים בחברה מה שרבים לא עושים כלל. וזה שחטאו בשמאלניותו? אז הוא שמאלני. עכשיו הימנים המקופחים יבכו גם על זה... ובכתבה אפשר לשמוע את הבכי בקול רם מאוד...
ושכחו לדבר על האלימות הימנית. הס מלהזכיר...
סגור



רחל 6/12/2006


16. נכון. הכתבה עוסקת בפן הפוליטי שלו.

והוא אכן איש שמאל מובהק ומוטה. יחד עם זאת יש לו תכונות חיוביות, שחשוב לציין אותן.
סגור



תגובה ל -15 7/12/2006


17. או לחילופין: שדרן שמאלני עד מאוד...

הרדיו הציבורי לא שייך רק לצד אחד. זה ששדרן לקח על עצמו תפקיד של מגן על אוכלוסייה מסוימת שכולנו בעדה (הנכים), לא אומר שהוא יכול להשתלח באופן קבוע באוכלוסייה אחרת כלשהי. המשכורת שהוא מקבל יוצאת גם מכיסם. למה מאזינים ימנים או דתיים צריכים לשלם ולסבול? זה לא רדיו פרטי, זה קול ישראל
סגור



החתול שמיל 7/12/2006


18. כך נראת לו עיתונות!

אני מוחה על תגובותיו ויתסו אל הבנות העובדות איתו. אמנם הוא מציג זאת בסיגנון החברות בינהם.
סגור



צחק נוי 8/12/2006


19. האמת שלו

גבי גזית רואה את המציאות הישראלית בשחור לבן. יש לו את הטובים והרעים שלו. לזכותו הוא אומר את האמת שלו בצורה גלויה ולא מחביא אותה תחת שאלות מגמתיות כמו שדרים אחרים. זה עושה אותו לאדם אמין אך איש תקשורת ועיתונאי גרוע וזו הבעיה של הממונים עליו. מי שמחפש דוגמא הפוכה שיבדוק את גיא מרוז ונתן זהבי( למעט כשמדובר בביבי)
סגור



יונתן 15/12/2006